Korištenjem stranice https://eurobus.hr kupci se slažu s dolje navedenim općim uvjetima. U slučaju da se ne slažete s jednim ili više odredbi iz
navedenih pravila molimo Vas da nam se u tom slučaju prvo obratite i objasnite u čemu je problem, a ukoliko ne nemjote koristiti stranicu u svrhu naručivanja ili kupnje proizvoda.
1.1 Značenja izraza
Prodavatelj – Euro Bus d.o.o., veli Kijec 2, 51513 Omisalj.
Webshop – je online trgovina na domeni eurobus.hr u vlasništvu Prodavatelja
Kupac – je svaka osoba, fizička ili pravna koja napravi account, unese svoje podatke i napravi narudžbu.
Proizvodi – svi oglašeni proizvodi na Webshopu koje je moguće naručiti.
1.2 Opće odredbe
Ovim općim uvjetima se definiraju odnosi između Kupca i Prodavatelja u smislu naručivanja, plaćanja i isporuke proizvoda objavljenim u Webshopu. Kupci mogu biti fizičke i pravne osobe koje robu kupuju za svoje potrebe ili za daljnju preprodaju. Prodavatelj može mijenjati ove opće uvjete bez prethodne najave i Kupac je obvezan ih pročitati prije svake kupnje.
1.3 web narudžbe
Webshop proizvodi narudžbu iz koje naše osoblje radi ponudu i šalje ju Kupcu na plaćanje nakon provjere stanja na skladistu. Ukoliko naručena roba nije spremna za isporuku, ili je nema u dovoljnoj količini na stanju, kupcu će se komunicirati situacija i prema dogovoru smanjiti količine da se moze odmah isporučiti ili će se navedena roba naručiti za kupca.Kreiranje narudžbe na webu nije pravno obvezujuće niti za Kupca niti za Prodavatelja. Pravno obvezujući dokument je ponuda Prodavatelja koju izdaje kupcu nakon narudžbe. Na ponudi ce biti naznačena cijena pojedinih proizvoda, količine dostupne za kupnju i cijena isporuke koju dodajemo ručno na sve narudžbe. Svaka ponuda ima rok važenja i ako do toga roka Kupac ne provede plaćanje, prodavatelj će smatrat da je odustao od kupovine.
1.4 Cijene
Cijene istaknute u webshopu su neto, bez PDV u eurima. Prodavatelj ima pravo mijenjati cijene proizvoda bez prethodnih najava ili objašnjenja kupcima. Takodjer je moguće da ako se cijena artikla koji je kupac narucio mijenja i nakon narudžbe ako je takav slučaj s dobavom. U takvim rijetkim slučajevima nastojimo naći zajednički jezik s kupcem da se nastavi kupnja ako ne, Prodavatelj smije otkazati kupčevu narudžbu.
1.5 Plaćanja robe i povrati novca.
Sva plaćanja prema Prodavatelju se imaju obavljati isključivo putem transakcijskog računa Prodavatelja otvorenog kod Kent banke Zagreb, IBAN: HR3241240031125003728, SWIFT: KENBHR22. Prodavatelj ne prima kartice ,paypall, kripto ili gotovinu. Svi eventulani povrati novca radi neisporučene robe ili bilo kojeg drugog slučaja se obavljaju isključivo na broj računa, IBAN Kupca s kojeg je roba i prethodno plaćena.
1.6 Jamstvo
Svi proizvodi na Webshopu imaju jamstvo od 12 mjeseci ako nije drugačije navedeno u opisu dijela ili komunicirano kupcu prikom slanja ponude. Rezervni dijelovi su specijalna roba i često je potrebno profesionalno znanje pri ugradnji ili puštanju u rad pojedinih dijelova ili komponenti. Prodavatelj nije i ne može biti odgovoran za nestručnu ugradnju dijelova i ne prihvaća reklamacije ako roba nije ugrađena u stručnom servisu ili ako se defekt dogodio nestručnom ugradnjom.
1.7 Dostave i pruzimanja
Prodavatelj šalje proizvode u RH, EU i druge zemlje prema želji kupca. Prije dostave Prodavatelj će kupcu jasno istaknuti cijenu i vrstu transporta na ponudi za robu.Kupac prihvaća ponudu za dostavu plaćanjem ponude. Prodavatelj će nastojati poslati robu u najkraćem mogućem roku. Kupac može prema želji poslati prikup za naručenu robu ili je sam predići na adresi skladišta Euro Bus d.o.o., Bilin 6, 51218 Čavle. Google maps link : https://maps.app.goo.gl/EUsZ1DmYBNZbdWjw8
2.1 Povrati robe i zamjene
Prodavatelj prihvaća povrate robe u slučajevima da Kupac na vrijeme (7 dana) prijavi slijedeće situacije.
a) Ako je od strane prodavatelja isporučena kriva roba suprotno ponudi i računima izdanima uz robu, povrat ide na naš trošak.
b) Ako je roba stigla kupcu razbijena ili oštećena , ide zamjena o našem trošku dostave, naravno uz fotografije i ostale dokaze o šteti.
c) ako se u garantnom roku pojave problemi sa rezervnim dijelom, ide zamjena s našim troškom dostave.
d) Prodavatelj će prihvatiti i povrate robe koja je ispravno isporučena prema kupčevoj narudžbi ali kupac nije s robom zadovoljan. Ukoliko Kupac u roku od 7 dana od primitka robe iskaže nezadovoljstvo
s robom koja je isporučena s našeg skladišta, nemogućnost ugradnje ili slično, Prodavatelj će prihvatiti reklamaciju i nakon povrata robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava na račun kupca.
Ovo se ne odnosi na robu specifično naručenu za kupca i isporučenu prema dogovoru, već za robu koja je već na stanju prodavatelja. U ovom slučaju Kupac snosi troškove povrata robe.
Kupac je dužan po svim osnovama vratiti proizvod u originalnom pakiranju, kompletan sa svim dijelovima i eventulanom dokumentacijom. Ako se vraća roba s znakovima montaže, demontaže ili ogrebotinama i oštećenjima
reklamacija ne mora biti uvažena.
2.2 Ostale odredbe
Korištenjem ove stranice Kupac prihvaća Opće uvjete i saglasan je s istima. U slučaju spora bilo kakve prirode koji nije obuhvaćen ovim uvjetima Kupac i Prodavatelj će nastojati riješiti spor dogovorom,
ukoliko to bude nemoguće , za sve sporove nadležan je trgovački sud u Rijeka, RH.
2.3 Kontakti za reklamacije
Sve reklamacije ili nesuglasice Kupac treba riješiti s osobom kod Prodavatelja s kojom je i zaključio prodaju ili se može obratitit na ovu email adresu .
Reklamacije možete i poslati pismenim putem na adresu tvrtke Euro Bus d.o.o., Veli Kijec 2, 51513 Omišalj, RH.